اردوی فرهنگی و تفریحی ویژه پرسنل وظیفه زندان شهرستان لنجان برگزار شد

به منظور گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی  و همچنین ایجاد نشاط و انگیزه خدمتی  ، اردوی صبحگاهی  ویژه پرسنل وظیفه زندان شهرستان لنجان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، باهدف ارتقاء انگیزه خدمتی و افزایش روحیه همکاری و مسئولیت اجتماعی ، اردوی صبحگاهی پرسنل وظیفه زندان لنجان ، در کوههای اطراف این شهرستان ، با انجام پیاده روی ، ورزش های هوازی و کوهنوردی ، برگزارشد.

عبدالرسول سلیمیان رئیس زندان شهرستان لنجان که به همراه فرمانده یگان حفاظت در این اردو شرکت داشت ، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سربلند به میهن اسلامی ، گفت: امنیت ، آسایش و عزت و سرافرازی میهن اسلامیان را مدیون خون شهدای گرانقدر ، جانبازان و آزادگان سرافراز هستیم که با از خودگذشتگی و ایثار خود ، یک وجب از خاک عزیز ایران اسلامی را بدست دژخیمان ندادند و برماست که حافظ امانت آنان باشیم .
وی برگزاری برنامه های تفریحی ، فرهنگی و حضور جمعی پرسنل وظیفه در کنار مسئولین خود در این اردوها را ، موجب عزت نفس و افزایش احساس مسئولیت توام با انگیزه خدمتی و ارتقاء روحیه دانست.
پرسش و پاسخ پرسنل وظیفه با ریاست زندان در فضایی شاد و صمیمانه و صرف صبحانه از دیگر برنامه های این اردوی فرهنگی و تربیتی بود.

انتهای خبر/