کد خبر: 11059
۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
رئیس جدید زندان بهبهان معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل زندانهای استان خوزستان، جمعی از مسئولین قضائی، اجرائی و نیروهای مسلح شهرستان بهبهان، ضمن تقدیر از اقدامات داوود بیاتی درمدت ریاست زندان بهبهان، مهدی دهداری بعنوان سرپرست جدید این زندان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان خوزستان ، غلامرضا روشان مدیرکل زندان ها در این آئین گفت: نگاه امروز زندانبانی نگاه اسلامی و تربیتی است و ما زندانبانی را باید از نگاه آموزههای امام خمینی (ره) و شهید سلیمانی بنگریم که نگاه آنان به زندانی نگاه تربیتی و اصلاحی است.

روشان با تاکید بر اینکه پس از انقلاب شیوه های آموزشی و تربیتی جایگزین نظام زندانبانی شد هدف و غایت اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت آنها به جامعه است لذا اقدامات و فعالیتهای فرهنگی ، دینی و اعتقادی جهت باز اجتماعی شدن زندانیان گواه این مطلب است.

مدیر کل زندان های استان با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی امانت است و این امانت و توفیق خدمت مرهون خون شهدا می باشد، گفت: زندانی تا قبل از آنکه به زندان وارد شود مجرم بوده که به سبب جرم و برابر قانون برای مدت مشخصی به زندان معرفی شده است اما به محض ورود به زندان فارغ از نوع جرم، انسان است که نیازمند مساعدت، توجه و حمایت است تا بتواند بازگشت سعادتمندانه ای را به جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به سخنانی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اینکه فرصت دست داده تا ما عامل و موجب اصلاح و هدایت یک انسان به خطا رفته باشیم توفیق است و باید با الگو گیری از شهدا خصوصا سید الشهدای سنگر اصلاح و تربیت ، شهید لاجوردی ، اخلاص، تعهد، دلسوزی برای هدایت افراد و درک حساسیت و مسئولیت زندان بانی را پای میدان کار آورد تا این هدف عالی به نتیجه برسد.

وی افزود : همکاری و همدلی مجموعه زندان با مرجع قضایی و قضات ناظر زندان و دادستان بسیار حائز اهمیت بوده و در حل و فصل بسیاری مشکلات کار ساز و موثر است.

گفتنی است در این آئین رئیس سابق زندان بهبهان گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کرد، دهداری سرپرست جدید زندان هم با تقدیر از اعتماد مدیر کل زندان های استان، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و خرد جمعی و تعامل مطلوب با مسئولین قضائی و اجرائی، بتواند منشاء خیر در شهرستان بهبهان باشد.

در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های شش ساله داود بیاتی در تصدی ریاست زندان بهبهان تقدیر و با حکم مدیرکل زندان‌های استان خوزستان ، مهدی دهداری به عنوان سرپرست جدید زندان بهبهان معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha