کارگروه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند استان سیستان وبلوچستان تشکیل جلسه داد

در راستای برنامه های تدوینی قرارگاه اجتماعی زندان،کارگروه حمایت از خانواده زندانیان یکی از کارگروه های شش گانه قرارگاه درمحل سالن کنفرانس کمیته امداد امام (ره) با حضور سیدمهدی عبادی رئیس کارگروه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان،بمنظور اقدامات پیشگیرانه بمنظور جلوگیری از آسیب های احتمالی پیرامون خانواده های مددجویانی که سرپرست یا نان آور آنها بواسطه ارتکاب جرم در زندان تحمل کیفر می نمود برگزار و اعضا با ماموریت های این کارگروه آشنا و پیرامون موضوعات و اهداف تکلیفی به گفتگو وتبادل نظر با هدف تحقق رسالت این کارگروه پرداختند .

سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد استان کسب رضایت الهی را در گرو خدمت به بندگان عنوان کرد و به سفارشات قرآن و ائمه اطهار پیرامون دستگیری از نیازمندان اشاره نمود و گفت:هرگاه فردی به دنبال گره گشائی از مشکلات و نیازهای بندگان خدا باشد یقیناً علاوه بر لذت، توشه و اندوخته گرانبهائی برای آخرت خود فراهم خواهد ساخت و بالطبع نتیجه عمل نیک و برکت آنرا در زندگی خود مشاهده خواهد نمود.

محمد مرادی معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های سیستان وبلوچستان در این جلسه با تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه در سطح جامعه توسط دستگاه های متولی امر،گفت:خانواده های زندانیانی که سرپرست آنها بواسطه انجام بزه در زندان بسر می برند افراد سودجو و فرصت طلب با شناسائی اینگونه افراد و با دادن وعده های مختلف با استفاده از نقاط آسیب شان بدنبال تامین منافع خود هستند و به بهانه تامین نیازهای زندگی،آنها را به ورطه نابودی و سرنوشت شوم گرفتار می کنند.

وی با تصریح بر توانمندسازی زندانیان و خانواده های آنها را در مسیرخودکفائی وایجاد اشتغال،اظهار داشتند: تعامل دستگاه ها و داشتن هدف مشترک همراه با فعل خواستن میتواند نقش بسزائی در عینیت بخشدن به این امر بسیار مهم که از اولویت های مورد تاکید رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان زندان ها،اقدامات و تامینی و تربیتی کشور است داشته باشد.

در ادامه حاضرین در این جلسه با مطرح کردن پیشنهادات و راهکارهای مختلف با توجه به ظرفیت و توانمندیهای مجموعه تحت نظارت خود در مسیر دستیابی به نتایج موثر مطالبی را بیان کردند.

شایان ذکر است این کارگروه متشکل از شانزده ارگان،نهاد و موسسه های حمایتی وخیریه ای است که مدیران یا معاونین آنها برابر تکلیف و رسالت قرارگاه اجتماعی زندان در استان سیستان و بلوچستان ماموریت تحقق اهداف کارگروه حمایت از خانواده های زندانیان را به عهده دارند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha