اولویت‌های سازمان زندان‌ها بر محور دانایی باید سرلوحه امور قرار گیرد

نشست صمیمی مدیرکل زندان‎های استان یزد با کارکنان در راستای ارتقاء برنامه‌های نظام زندانبانی و اولویت‌های سازمانی، قرائت زیارت عاشورا به میزبانی زندان مرکزی یزد در مجتمع امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، مقبلی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش بر محبین و عاشقان آن امام در جمع کارکنان زندان مرکزی یزد گفت: شغل زندانبانی دشوار بوده ولی خدا را شاکریم که در زندان‌ها خدمت می‌کنیم چراکه در راستای آیه شریفه "و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا" که نماد سازمان زندان‌هاست گام برداشته ایم تا با اصلاح و تربیت و احیا حتی یک زندانی آخرت خود را بتوانیم بسازیم و خدمتی بزرگ به بشریت نماییم.

مدیرکل زندان‌های استان یزد با بیان اولویت‌های پنج گانه و سخنان ریاست سازمان بیان داشت: این اولویت‌ها که برمدار «دانایی‌محوری» و «مدیریت علمی» زندانبانی است تکلیفی که باید سرلوحه امور قرار گرفته و نسبت به برنامه ریزی مدون و اصولی در این راه اهتمام جدی داشته باشیم تا زندانبانی اسلام و اصلاح و تربیت محقق گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: اشرافیت بر کار و امور محوله و آیین نامه سازمان از وظایف ذاتی ماست و همه ما وظیفه داریم تا برنامه ها و فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی را به بهترین شکل ممکن اجرای نماییم.

گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی حاضرین و میهمانان با گستردن سفره با برکت نذر «آش گندم» یزدی پذیرایی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha