دیدار مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی با مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان

جوادی مدیر کل زندانهای استان به منظور توسعه اشتغال در زندانهای استان و بکارگیری مددجویان در واحدهای صعنتی با عظمایی مدیرکل سازمان صنعت ومعدن استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، جوادی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ایشان به سمت مدیرکل صنعت ومعان وتجارت استان ،مسئله معیشت خانواده زندانیان و همچنین اشتغال زندانیان را از دغدغه های مهم عنوان کرد وافزود:بدون تردید بهترین و مناسب ترین اقدام برای کمک به زندانیان ایجاد زمینه اشتغال برای آنها ست که این کار می تواند نقش مهمی را در ارتقاء روحی و روانی آنان وهمچنین توانمندسازی اقتصادی آنها داشته باشد.

وی با بیان اینکه به دنبال توانمندسازی زندانیان و خانواده های آنها هستیم اظهار داشت : اشتغال مفید این قشر از جامعه، درصد بازگشت به زندان و تکرار جرم را کاهش می‌دهد و بر این اساس تلاش می‌کنیم با توسعه اشتغال و اقدامات حمایتی بسترهای لازم را برای بکارگیری آنها فراهم کنیم چون هر شغلی که برای زندانیان ایجاد می‌شود کمک شایانی به حفظ نهاد خانواده زندانی، پیشگیری از وقوع جرم وکاهش جمعیت زندانیان خواهد بود.

مدیر کل زندانهای استان در خاتمه از مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت استان خواست با برگزاری جلسات مشترک با صاحبان صنایع زمینه اشتغال زندانیان در واحدهای صنعتی فراهم گردد.

در ادامه عظمایی مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت استان گفت :در جلساتی که با صاحبان صنعت استان داشتیم از نبود نیروی کار در استان گله مند بودند که این دیدار توفیفی شد با معرفی زندانیان به این بنگاههای تولیدی کمبود نیروی کار این واحدها برطرف گردد.

وی در خاتمه آمادگی خود را به منظور کمک در جهت اشتغال زندانیان و خانواده های آنها اعلام کرد.

دیدار مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی با مدیر کل سازمان صنعت معدن و تجارت استان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha