استفاده حداکثری از شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی به‌منظور اشتغال مددجویان

در راستای بکارگیری مددجویان در واحدهای صنعتی استان آذربایجان شرقی، جوادی مدیر کل زندانهای استان با مدیرعامل شهرک های صنعتی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،جوادی مدیر کل زندانهای استان در این دیدار بر استفاده حداکثری از واحدهای صنعتی به منظور بکارگیری و اشتغال زندانیان در این واحدها تاکید کردواظهار داشت:امروزه دغدغه ی اداره کل زندان‌های استان بحث آموزش و اشتغال زندانیان می‌باشد که با وجود ظرفیت‌های بالای شهرک های صنعتی و نیاز به نیروی انسانی می‌توان قدم محکمی در اشتغال زندانیان برداشت.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه به مشکلات معیشتی خانواده زندانیان اشاره ای کرد وافزود:توانمندسازی زندانیان و خانواده‌های آنان یکی از اهداف مهمی است که می‌تواند پس از آزادی مددجویان از زندان در شکل‌گیری زندگی سالم برای آنان موثر باشد.

جوادی زندان را به مثابه شهری کوچک عنوان کرد وافزود:همانطور که برای یک شهر وجود مسائل بهداشتی ودرمانی ،اشتغال ،آموزش وتحصیل وسایر نیازها ضروری می باشد،زندان نیز بعنوان یک شهر کوچک نیازمند چنین امکاناتی می باشد.

در ادامه مطلبی مدیرعامل شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن شنیدن مشکلات زندانیان وخانواده آنها قول مساعد دادند که همکاری لازم نسبت به اشتغال زندانیان و خانواده آنها را فراهم سازند.

شایان ذکر است در این دیدار معاون سلامت ،اصلاح وتربیت و رئیس اداره اشتغال زندانهای استان نیز حضور داشتند.

استفاده حداکثری از شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به منظور اشتغال مددجویان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha