المپیاد ورزشی کارکنان مرد زندان‌های استان کرمان برگزار شد

با هدف تقویت روحیه خدمتی و آمادگی جسمانی کارکنان، دومین المپیاد ورزشی کارکنان مرد زندان‌های استان کرمان، در چهار رشته ورزشی فوتسال، تنیس روی میز، دارت و دو صد متر به مدت سه روز و با حضور ۱۳۰ شرکت کننده از زندان‌های استان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل ضمن تشکر از برگزارکنندگان گفت: امر ورزش در کار زندانبانی حیاتی است و نباید مختص قشر خاصی از همکاران در رویدادهای ورزشی باشد. وی افزود: انتظار این است برنامه‌ریزی به‌صورتی باشد که تمامی همکاران درگیر فعالیت‌های ورزشی باشند تا توانایی خود را در انجام امور سازمانی و شخصی افزایش دهند.

کریم‌قاسمی مسئول برگزاری این مسابقات، در خصوص نتایج المپیاد ورزشی گفت: در رشته فوتسال تیم‌های زندان مرکزی، کانون اصلاح و تربیت و زندان بم به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. در رشته تنیس روی میز، زندان سما مقام اول، زندان مرکزی مقام دوم و اداره‌کل و بازداشتگاه به‌صورت مشترک، سوم شدند. در رشته دارت کارکنان زندان‌های زرند، رفسنجان و جیرفت، مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رشته دو میدانی کارکنان کانون اصلاح و تربیت مقام اول، زندان منوجان مقام دوم و زندان بم به مقام سوم دست یافتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha