تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیرکل زندان‌های استان

در مراسمی که در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد از مدیر کل زندانها ی آذربایجان شرقی بعنوان فعال در امر مبارزه با مواد مخدر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با اهدا لوحی به جهت اقدامات موثر زندانهای آذربایجان شرقی در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی از جوادی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی تجلیل کرد. که در متن تقدیر آمده است:

جمهوری اسلامی ایران در صف اول مبارزه با مواد مخدر در جهان قرار دارد و دولت مردمی سیزدهم با مسئولیت پذیری مضاعف، عزم جدی خود را برای تشدید مبارزه با این بلای خانمان سوز بکار بسته است.

میزان تحقق اهداف مشخص شده در سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مواد مخدر بهترین ملاک برای سنجش اثربخشی اقدامات این حوزه است؛ همچنانکه دوست و دشمن بر قرار گرفتن کشورمان بر تارک قله مبارزه با مواد مخدر در جهان اذعان دارند.

از همین رو باید قدردان مجاهدت های خستگی ناپذیر خیرین صدیق در بخش های مختلف انتظامی و امنیتی دستگاه مسئول و عرصه های فرهنگی و اجتماعی در امر مبارزه با مواد مخدر باشیم.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده و موثر جنابعالی و همکاران محترمتان توفیقات روز افزون شما را ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می دارم.

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha