فرمانده بسیج ندامتگاه فردیس معرفی شد

با حضور اسدی جانشین سپاه شهرستان فردیس سید جواد تهامی رئیس ندامتگاه فردیس طی حکمی از طرف فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) به عنوان فرمانده پایگاه بسیج اداری شهید کچویی ندامتگاه فردیس معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، در این مراسم اسدی جانشین سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان فردیس، چگینی فرمانده حوزه ادارای شهرستان، شورای حوزه، تهامی رئیس ندامتگاه و دیگر مسئولین زندان‌ها حضور داشتند.

در این مراسم تهامی از همکاری سپاه و بسیج با ندامتگاه فردیس قدردانی کرد و افزود: ما در همه کارها باید ولایت مدار باشیم و با تفکر و روحیه بسیجی کار کنیم و با تمام توان و تلاش بکوشیم تا ذره ای از خون شهداء به فراموشی سپرده نشود.

در ادامه اسدی جانشین سپاه شهرستان فردیس ضمن قدردانی از همکاری فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید کچویی ندامتگاه فردیس گفت: سپاه در کنار زندانها خادم ملت است و در همه زمینه‌ها در کنار مردم حضور دارد.

درپایان جلسه حکم فرماندهی پایگاه بسیج شهید کچویی ندامتگاه فردیس به تهامی اعطا شد و پس از اتمام مراسم از کارگاه‌ها و نمایشگاه تولیدات زندانیان ندامتگاه فردیس بازدید به‌عمل آمد.

فرمانده بسیج ندامتگاه فردیس معرفی شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha