اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده‌های زندانیان برازجان

با حضور مدیرکل زندانهای استان ، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان دشتستان تعدادی بسته های حمایتی به خانواده های زندانیان نیازمند زندان دشتستان اهدای شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، سید محتشم حسینی مدیرکل زندانهای بوشهر در معیت موسوی حقیقی معاون سلامت، اصلاح و صابر نظر آقا مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان دشتستان ضمن سرکشی از خانواده های تعدادی از زندانیان دشتستان و دیدار با آنان تعدادی بسته های معیشتی حمایتی را به آنان اهدا و همچنین وضعیت زندگی و روند حبس محبوسین این خانواده ها را جویا شدند.

مدیرکل زندانهای بوشهر در این بازدید با اشاره به لزوم حمایت از خانواده زندانیان گفت: دراجرای اولویت های سازمانی وتاکیدات ریاست عالی سازمان زندان ها مبنی بر حمایت مادی ومعنوی از خانواده زندانیان در دستور کار ما در زندان های استان می باشد. وی افزود: این کار باعث کاهش آلام و مشکلات این قشر آسیب پذیررا با توجه به حضور یکی از اعضای خانواده در زندان را موجب می شود و از این روی کاهش آسیب ها را در پی خواهد داشت و باید به این مهم توجه ویژه صورت گیرد.

اهدای بسته های حمایتی به تعدادی از خانواده های زندانیان برازجان

اهدای بسته های حمایتی به تعدادی از خانواده های زندانیان برازجان

اهدای بسته های حمایتی به تعدادی از خانواده های زندانیان برازجان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha