«دوم اردیبهشت ماه از سوی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید.»

«دوم اردیبهشت ماه از سوی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های پیشرفت و آبادانی به منصه ظهور رساند.

پاسداران مقتدر با تاسی از مکتب سرور و سالار شهیدان درس آزادگی، مقاومت، شجاعت و شهادت را به نیکی آموخته‌اند و با حضور باصلابت در سال‌های پر افتخار دفاع مقدس در برابر جنگ نابرابر دشمنان، در عرصه‌های مختلف جهادی و سازندگی نیز بازوی توانمند دولت و مردم ولایت مدار بوده‌اند که نشان دهنده اوج عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها، سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهیدان والامقام زاهدی و رحیمی و... امیدوار است همواره شاهدحضور پرشور و حماسی پاسداران قهرمان کشور در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.»

*روابط عمومی اداره کل زندانهای استان آذربایجانن غربی*

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha