تبیین و تشریح نشست رئیس سازمان زندان‌ها با مدیران کل زندان های کشور

مدیر کل زندان‌های زنجان طی نشست صمیمی در زندان ابهربا مسئولین واحدهای ستادی و اجرایی، برنامه‌های جلسات مدیران کل سراسر کشور را در هفته قوه قضاییه تشریح نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی همکاران در اجرای اهداف و سیاست‌های سازمان و همچنین برگزاری منظم برنامه‌های هفته قوه قضاییه در زندان‌های استان گفت :مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دیداربا مسئولین قضایی کشور علاوه بر کار و تلاش در سیستم قضایی بر نتیجه گرایی تاکید نمود چرا که اصولاً موفقیت زمانی حاصل می‌گردد که اقدامی منجر به نتیجه شود.

مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه افزود: اداره زندان‌ها بر اساس دانایی محوری و خرد جمعی در دوره مدیریت‌ فعلی سازمان زندان‌ها در تمام سطوح قابل لمس است‌ و قطعا با اجرای کامل این برنامه‌ها در زندان‌های استان نیز شاهد کمترین اشتباه بالاترین موفقیت‌ها خواهیم بود.

پرهیز از روزمرگی ،انجام کامل مصوبات جلسات اداری با محوریت نتیجه‌گرایی، تلاش حداکثری در جلوگیری از ورود اشیا ممنوعه به زندان و عزم جدی سازمانی در به حداقل رساندن رفتارهای آسیب رسان از مهم‌ترین محورهای مورد تاکید مدیر کل زندان‌ها در این نشست بود.

لازم به توضیح است در حاشیه این نشست،مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور در بندهای مختلف زندان شهرستان ابهر با زندانیان دیدار و گفتگو در خصوص درخواست‌های قانونی آنان دستورات لازم را صادر نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha