فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل زندان‌های فارس تقدیر شد

مدیر زندان مرکزی شیراز گفت: توفیق در انجام رسالت خطیر تأمینی و تربیتی نظام زندانبانی نیازمند همت جمعی کارکنان در راستای اولویت های ترسیم شده سازمانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، روح اله رضایی دانا در جمع روسای دوائر ستادی این ندامتگاه افزود: نگاه تحلیلگر در فرایند کاری و شناسایی آسیب ها و باز طراحی و اصلاح فرایندها در راستای انجام برنامه های تامینی و تربیتی مقوله مهمی است که همه مسئولین در محیط کار باید به آن توجه داشته باشند.
وی نهادینه شدن این دیدگاه را عامل تحول و پویایی و بروز بودن عملکرد ها دانست و افزود: این رویکرد پاسخگوی نیازهای شتاب بخش در عرصه خدمت رسانی به مردم است.
رضایی دانا با اشاره به حمایتهای موثر مدیر کل زندانهای استان از برنامه‌های تحولی در این ندامتگاه گفت: علیرغم کمبود اعتبارات شاهد اجرای پروژه های مهم و موثر عمرانی در بخش های مختلف زندان در راستای ارائه خدمات بهتر به زندانیان هستیم که اتمام آنها، ارتقای کیفیت کار در بخش های مختلف زندان از جمله خدمات تاسیساتی، طبقه بندی، اصلاحی و تربیتی را به دنبال خواهد داشت.
در ادامه این نشست مدیر زندان مرکزی شیراز، ضمن اشاره به نقش موثر ادارات ستادی اداره کل، خصوصاً کمیته امنیتی و انتظامی اداره کل در ارتقای نظم،عملکرد زندان و مهارت های پرسنلی، از سرهنگ طهماسبی فرمانده یگان حفاظت اداره کل به سبب استقرار نظم پایدار در زندان و برنامه های آموزشی پرسنل و همچنین از جوکار فرمانده یگان حفاظت عادل آباد با اهداء لوح، قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha