دیدار مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی با مدیر بانک اقتصاد نوین در منطقه شرق کشور

مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به منظور توسعه همکاری های دوجانبه و راهگشایی در خصوص اعطاء تسهیلات حمایتی با مدیر بانک اقتصاد نوین در شرق کشور دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی ، حسینی مدیرکل زندانهای استان به منظور پیگیری و تسهیل گری فرآیند اعطاء تسهیلات تکلیفی حمایتی با عبداله نژاد مدیر بانک اقتصاد نوین در شرق کشور دیدار و گفتگو کرد.

سید مجتبی حسینی در این نشست دوجانبه ضمن تبیین شرایط خاص متقاضیان دریافت تسهیلات خود اشتغالی و کارفرمایی که جامعه هدف زندانهای استان هستند گفت : اشتغال زندانیان حین تحمل حبس و پس از آزادی یکی از مبانی اصلی تربیتی در نظام زندانبانی اسلامی است و در این خصوص همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی باید تعامل و هم افزایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد حمایت از کارآفرینان فعال در زندانها و حمایت از زندانیان آزاد شده با اعطاء تسهیلات یکی از راهکارهای موثر در توانمند سازی زندانیان است که میتواند در پیشگیری از وقوع مجدد جرم تأثیر گذار باشد.

حسینی در پایان این نشست خواستار نگاه ویژه حمایتی و تسهیل گری در خصوص فرآیند اعطاء تسهیلات به این قشر آسیب‌پذیر شد .

عبداله نژاد مدیر بانک اقتصاد نوین در منطقه شرق کشور نیز ضمن قدردانی از توجه خاص مدیریت عالی زندانهای استان به موضوع اشتغال زندانیان و توانمند سازی شغلی آنان گفت : با توجه به تبیین شرایط ویژه متقاضیان دریافت تسهیلات در حوزه زندانها در این جلسه ، تا حد امکان در این فرآیند با مددجویان معرفی شده زندانها مساعدت و تسهیل گری خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha