منتخبین ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای زندان‌های استان تهران معرفی شدند

در اختتامیه جشنواره مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای زندان‌های استان تهران، تیم‌های برتر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی که با حضور عباس شیرخدا مرشد و پیشکسوت ورزشی، رئیس هیئت زورخانه‌ای استان، مدیرکل دفتر فرهنگی تربیتی و رئیس اداره تربیت بدنی سازمان زندان‌ها، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان، محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، خیّرین، پیشکسوتان، بخشدار مرکزی فشافویه، رییس هیات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شهرستان ری برگزار شد، مددجویان برتر زندان‌ها معرفی شدند.

چهاردهمین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندان‌های استان طی دو روز به میزبانی ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد.

در این مسابقات، ۱۶۰ نفر از زندانیان استان تهران در دو رشته زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته کشتی پهلوانی که در ۴ وزن برگزار شد تیم مجتمع ندامتگاهی قزلحصار به مقام اول و تیم‌های تهران بزرگ و بازداشتگاه اوین به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته ورزش زورخانه‌ای زندانیان در چرخ تیز و چمنی، میل بازی و سنگین، کباده، سنگ و تیمی، اردوگاه کارآموزی فشافویه اول و تیم‌های قزلحصار و تیم "ب" تهران بزرگ به ترتیب دوم و سوم شدند.

گفتنی است تربیت بدنی اداره کل زندان‌های استان تهران در راستای تشویق و ترغیب زندانیان به امر ورزش به کلیه شرکت کننده در این مسابقه لباس ورزشی اهداء کرد و از سوی پیشکسوتان و هیئت‌های ورزشی، به تیم‌های اول تا سوم مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت شد و معاون دادستان در امور زندان‌های تهران نیز به تیم اول ۶۰ روز مرخصی پایان حبس و تیم‌های دوم و سوم ۷ روز مرخصی اعطاء کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha