تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام زندان‌های آذربایجان غربی در دستور کار مجمع نمایندگان شورای اسلامی

دکتر شارلی انویه تکیه نماینده اقلیت های مسیحی مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون عمران با مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگااه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، شارلی انویه تکیه نماینده اقلیت های مسیحی و عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی به جهت تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی و تامین فضای اصلاحی و تربیتی با مدیرکل زندانها دیدار و گفتگو کرد .

در این دیار فتحی مدیرکل زندانهای استان اذربایجان غربی آخرین گزارش از اولویت اول سازمان در خصوص برنامه های مولد سازی و همچنین روند تکمیل پروژه های عمرانی بخصوص در شهرستانهای سلماس ، خوی، بوکان را ارائه نمود و با توجه به جمعیت آماری و ساخت قدیمی زندان نقده در خصوص آغاز پروژه توسعه ای این ندامتگاه توضیحات لازم را ارائه نمود و برای تکمیل مراحل پایانی پروژه زندان میاندوآب تدابیر دو طرفه اعلام شد

در این گفتگو فتحی نسبت به ضرورت انتقل زندان مهاباد و ساخت ان با معماری متناسب زندانبانی اسلامی در این شهر خبر داد و در زمینه توسعه بازداشتگا های استاندارد در شهرهای دور افتاده نکته نظرات کارشناسی ارائه شد.

مقرر گردید تا تشکیل ترکیب جدید مجلس دوازدهم از منتخبین جدیدمردمی و تعیین اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در اولین فرصت برای بازدید از زندان ارومیه و زندان های سلماس ، میاندوآب و نقده اقدام گردد .

دیدار یک ساعته مدیرکل زندانهای استان اذربایجان غربی با نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون عمران با ارائه نکته نظرات کارشناسی در حوزه فنی و عمرانی برای تکمیل طرححا ساخت وساز در زندانها بخصوص پروژه های نیمه تمام عمرانی ادامه یافت .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha