رهایی ۸ زندانی غیرعمد مالی با کمک خیّر نیکوکار محقق شد

۸ زندانی محکوم مالی محصور در بند، با کمک خیّر نیکوکار از ندامتگاه‌های استان تهران آزاد می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران: اگر سری به زندان‌ها بزنید خواهید دید، عده‌ای با یک اشتباه غیر عمد یا مشکلات خانوادگی در آنجا گرفتار شده و در گوشه‌ای از اتاق‌های زندان با حالی پریشان منتظره معجزه و رسیدن موج مهربانی خیّران به خودشان هستند.

از این رو در جلسه‌ای با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان تهران و رئیس مرکز خدمات اجتماعی مراقبت بعد از خروج، خیّر تهرانی به نیّت « نام مقدس مادر »، با کمک انسان‌دوستانه، هدیه به روح مادر مرحومش، مسبب آزادی ۸ زندانی نیازمند جرائم غیر عمد مالی شد.

با پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون تومان توسط خیّر نیکوکار که راضی به عنوان نامش نبود، با همکاری مرکز خدمات اجتماعی بعد از خروج زندان‌های استان تهران، شرایط آزادی ۶ زندانی بازداشتگاه اوین، یک نفر از زندانیان مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ و یک نفر در زندان نیمه‌باز فراهم گردید.
گفتنی است خیّرین نیکوکار برای دستگیری خانواده‌ها و زندانیان نیازمند می‌توانند با مراجعه به مرکز مراقبت بعد از خروج استان تهران، واقع در شهرزیبا، جنب کانون اصلاح و تربیت، در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha