کار زندانبانی و رسیدگی به مشکلات اقشار آسیب‌دیده دشوار و نیازمند توجه حداکثری مسئولین است

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی از حمایت‌های صورت گرفته توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال‌های گذشته قدردانی و گفت:بحمدا.. تعامل مطلوب و سازنده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان با زندان‌ها باعث حل و فصل بسیاری از مشکلات حوزه مالی زندان‌ها گردیده که امیدواریم این حمایت‌ها در سال جاری با قدرت بیشتر ادامه یابد.
بنیادی در ادامه با اشاره به سختی‌های کار زندانبانی افزود:قطعاً کار زندانبانی و رسیدگی به مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان به عنوان یکی از اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده سختی‌های خاص خود را دارد که علیرغم تمام دشواری‌های موجود، زندان‌های زنجان در بسیاری از حوزه‌های تامینی و تربیتی رتبه‌های خوب کشوری را به خود اختصاص داده است .
مدیرکل زندان‌های زنجان در این دیدار گزارشی از عملکرد زندان‌های زنجان در بخش‌های حرفه‌آموزی ،اشتغال، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و همچنین موضوع انتقال زندان‌های زنجان را ارائه و خاطرنشان کرد:قطعاً توجه به مسائل اعتباری زندان‌ها در افزایش کیفیت برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و همچنین افزایش ضریب امنیتی زندان‌ها موثر بوده و انعکاس هزینه کرد درست این اعتبارات در کاهش آسیب‌های اجتماعی ،کاهش بازگشت مجدد زندانیان و حمایت درست از خانواده‌های آنان خود را نشان خواهد داد.
در این دیدار خداوردی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن قدردانی از حضور مدیر کل زندان‌ها بیان کرد:قطعاً برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در داخل زندان‌ها ارزشمند و به عنوان نیاز مبرم جامعه شناخته شده و حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در جهت توسعه اشتغال و برنامه‌های فرهنگی در جهت دستیابی کامل به حقوق شهروندی ادامه خواهد داشت.
خداوردی را به پایان تاکید کرد:موضوع انتقال زندان‌های مرکز استان به خارج از محدوده قطعاً برکات بسیار ارزشمندی برای استان به دنبال داشته و با توجه به تامین زمین زندان جدید، این سازمان آماده است تا با تشکیل کارگروه سرمایه‌گذاری قدم‌های موثری در جهت تسریع در ساخت زندان جدید بردارد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha