مراسم تجلیل از معلمین شاغل در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن 12 اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت و تکریم مقام معلم طی مراسمی که با حضور مسئولین مجتمع ندامتگاهی قزلحصار برگزار گردید از معلمین شاغل در مجتمع آموزشی شهید نامجو قدردانی و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در این مراسم مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار ضمن تبریک روز معلم و تقدیر از زحمات معلمین شاغل در مجتمع آموزشی زندان گفت: معلمی شغل انبیا و کاری حساس است خصوصا زمانی که معلمی به تدریس زندانیان مبادرت ورزد حساسیت آن چند برابر می شود چرا که آموزش و پرورش قشر آسیب دیده علاوه بر مهارت، انعطاف خاصی را می طلبد.
عزیزی در ادامه افزود: طبق تفاهم نامه منعقده فیمابین واحد فرهنگی تربیتی ندامتگاه و اداره آموزش پرورش منطقه 4 کرج فرصت ادامه تحصیل برای زندانیان از طریق اعزام معلمین به زندان فراهم گردیده است.
وی گفت: در حال حاضر به همت مدرسین مجتمع آموزشی ندامتگاه ، تعداد 200 زندانی از مقطع نهضت سوادآموزی تا متوسطه در حال کسب علم و دانش و ادامه تحصیل می باشند.
شایان ذکر است: در پایان مراسم از 14 معلم ، دبیر و کادر آموزشی شاغل در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار با اهداء هدایایی تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha