رسیدگی به پرونده قضایی ۱۰۶ زندانی در ندامتگاه قزلحصار

به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان مجتمع ندامتگاهی قزلحصار معاون دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی ناحیه 27 تهران به همراه 4 نفر از قضات ضمن ملاقات با زندانیان مرتبط با آن حوزه قضایی مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار از رسیدگی به پرونده قضایی ۱۰۶زندانی با حضور سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در این ندامتگاه خبرداد.

" اله کرم عزیزی" روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:در این بازدید تقلیل قرار، تعیین تکلیف، رسیدگی مجدد به پرونده قضایی، اعلام محکومیت، مرخصی و آزادی زندانیان مجتمع ندامتگاهی قزلحصار توسط تیم قضایی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بازدید های مسئولان قضایی در زندان کمک به تسهیل و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضائی زندانیان است و مددجویان با مشاهده روند پیگیری و رسیدگی مشکلات توسط مراجع ذیربط به آرامش دست می یابند.

عزیزی گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان مجتمع ندامتگاهی قزلحصار معاون دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی ناحیه ۲۷ تهران به همراه چهار قضات ضمن ملاقات با زندانیان مرتبط با آن حوزه قضایی مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.

وی بیان کرد: حضور مستمر و هفتگی معاون دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی ناحیه ۲۷ تهران به همراه قضات در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار، ملاقات و رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان علاوه بر تقویت روحیه سبب کاهش جمعیت کیفری می شود.

مجتمع ندامتگاهی قزلحصار یکی اززندان های مستقر درکرج است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha