میز خدمت سالن ملاقات ندامتگاه تهران بزرگ راه‌اندازی شد

در این ساز و کار امکان دستیابی سریع و آسان خانواده‌های زندانیان به مسئولین زندان جهت انعکاس مستقیم و بی‌واسطه مشکلات فراهم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در راستای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، میز خدمت سالن پیش ملاقات ندامتگاه تهران بزرگ بمنظور رسیدگی به درخواست‌های خانواده‌های مددجویان راه اندازی شد.

علی مدبر مدیر ندامتگاه تهران بزرگ هدف از برپایی میز خدمت در سالن ملاقات را استماع مشکلات خانواده‌های زندانیان عنوان کرد و افزود: با برپایی میز خدمت ضمن خدمات رسانی مطلوب، امکان دستیابی سریع و آسان خانواده‌های زندانیان به مسئولین زندان جهت انعکاس مستقیم و بی‌واسطه مشکلات فراهم می‌گردد و در صورت امکان این مشکلات در میز خدمت رفع شده و یا راهنمایی‌های لازم برای ارجاع به سایر قسمت‌ها صورت می‌گیرد.

ارتباط نزدیک و بدون واسطه مسئولین زندان و روسای واحدها با خانواده‌های مددجویان برقرار می‌گردد و ضمن آگاهی از مشکلات مددجویان، رسیدگی بی‌واسطه به درخواست‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ افزود: این کار با هدف شناسایی کمبودها و نواقص و رفع کاستی احتمالی صورت گرفت و در این سازوکار یکی از همکاران به صورت تمام وقت در میز خدمت مستقر گردیده و روسای واحدهای مختلف ندامتگاه،در روز ملاقات واحد خود، با حضور در سالن ملاقات و میز خدمت پاسخگوی خانواده زندانیان هستند.

پایان خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha