تقدیر از فرماندار میرآباد به جهت اهدای زمین ارثی خود به ستاد دیه

با حضور مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی در محل فرمانداری شهر مرزی میرآباد از اقدام حسنه و تلاش‌های دلسوزانه خضری فرماندار این شهر تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی ،طی دیدار مدیرکل زندان‌های استان با فرماندار شهرستان مرزی میرآباد و اعضای برگزاری جشن گلریزان سردشت از اقدامات عالی آنان در برگزاری باشکوه جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد ستاد دیه قدردانی شد.
در این دیدار از تلاش های دلسوزانه و انفاق یک قطعه زمین به ارزش سه میلیارد از ارثیه پدر مرحومشان در احسان سالگرد فوت از سوی خضری فرماندار میرآباد با اهدای لوح تقدیر رئیس کل دادگستری و رئیس هیات امناء ستاد دیه استان و مدیرکل زندان‌ها تجلیل بعمل آمد.

در جلسه با حضور مدیرکل زندانهای و نایب رئیس ستاد دیه استان اذربایجان غربی در محل فرمانداری شهرستان میرآباد برگزار شد ضمن اعلام گزارش برگزاری جشن های گلریزان در سطح شهرستان ها ، بخش ها و روستاها در میان اقشار مردم و اصناف از سوی فتحی مدیرکل زندانها برنامه آزادی زندانیان نیازمند و آمار عملکرد هیات های صلح و سازش همراه با ارائه تسهیلات ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان برای حاضرین در جلسه شورای اداری شهرستان تازه تاسیس میرآباد اعلام شد.

در ادامه خضری فرماندار شهرستان میرآباد با اعلام نتیجه تلاش ها و اقدامات اعضای برگزاری ستاد جشن های گلریزان آزادی زندانیان نیازمند راهکارهای پیشنهادی خود برای برگزاری گلریزان و ازادی از منابع مشارکتی مردم منطقه را اعلام نمود

در این جلسه با ختم حمد و سوره به روح پدر فرماندار شهرستان مییرآباد زمین ارثیه به احسان سالگرد پدر خیّرشان را برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد اهدا نمود ارزش ریالی این زمین اعلامی در جشن گلریزان شهرستان سردشت به مبلغ ۳ میلیارد ریال می باشد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha