ندامتگاه فردیس میزبان اولین جلسه هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های ادارت شهرستان

در راستای اجرای الویت‌های سازمان زندان‌ها درسال 1403 اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان فردیس  باحضور اسداللهی بخشدار مرکزی شهرستان فردیس، تهامی رییس ندامتگاه، ابراهیمیان مسئول روابط عمومی و اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان های استان البرز و اعضای هییت رئیسه شورا با موضوع تبادل هم اندیشی و هم افزایی در اطلاع رسانی اخبار ادارات در سالن جلسات ندامتگاه فردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، در ابتدا اسداللهی بخشدار مرکزی شهرستان ضمن قدردانی از میزبانی رییس ندامتگاه گفت: نقش مهم روابط عمومی ها در ادارات انعکاس اخبار و اطلاع رسانی دقیق از فعالیتها و اقدامات بسیار مهم و ارزشمند است.

وی در ادامه باتاکید بر تاثیر گذاری این نقش درجامعه افزود: درسال جدید برنامه های خوبی برای هم افزایی وتعامل بهتر روابط عمومی ادارات در نظر گرفته شده است.

سیدجواد تهامی رییس ندامتگاه فردیس با تشکر از حضور مسئولین و اعضای شورای روابط عمومی دستگاه‌ها گفت: درسال گذشته با همکاری ادارات اقدامات بسیار خوبی در راستای اصلاح وتربیت زندانیان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اشتغال صورت گرفته است و این تشریک مساعی در انجام موثر برنامه های اصلاحی و تربیتی نقش مهمی را ایفا می کند.

ندامتگاه فردیس میزبان اولین جلسه هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های ادارت شهرستان

فواد ابراهیمیان مسئول روابط عمومی و اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان های استان البرز نیز با اشاره به اولیت‌های سازمان زندان ها در سال جدید گفت: در سال جدید یکی از الویت‌های مهم سازمان زندان‌ها اطلاع رسانی است که در این زمینه با همکاری شورای اطلاع رسانی شهرستان فردیس می توان اقدامات موثر و ماندگاری را انجام داد.

در پایان این جلسه اعضا هیات رئیسه از کارخانجات ندامتگاه فردیس و حضور مددجویان در کارگاه‌های اشتغال بازدید کردند.

برای دیدن عکس‌های بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha