سالروز ولادت الگوی ابرار، سّر انبیاء ، حبل المتین الهی، مادر عشاق ولایی، حضرت فاطمه الزهرا (س)و بزرگداشت مقام والای زن در آئینه جمال مادر را به همه بانوان تلاشگر ایران اسلامی که در مکتب والای آن حضرت پرورش یافته اند صمیمانه تبریک و شادباش عرض می نماییم.

حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش به تأسی از منش ولایت مدارانه حضرت زهرا (س) و با اتکاء بر خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و ازخودگذشتگی، زمینه های ارتقاء مادی و معنوی جامعه اسلامی ایران را فراهم آورده است و نشان این شاخصه والای شخصیتی در همکاران ایثارگر ما در سنگر مهم زندانبانی اسلامی نشانگر جاری و ساری بودن روح تربیت فاطمی (س) برای تربیت نفس های به خطا رفته مددجویان نیازمند جهت تجلی اسلام ناب محمدی (ص) می باشد .

خوش به سعادت بلندتان که در مکتب آن حضرت پرورش یافته اید و بلند پروازان قله های رفیع ایمان و معرفت اید و زیباترین شکوفه های درخت انسانیت را با وظیفه خطیر تربیتی تجلی بخشیده و الگوی رفتار اسلامی در زندانهای استان آذربایجان غربی را به بار نشانده اید.

در سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) و در تکریم و تجلیل پیروان صدیق آن حضرت بخصوص همکاران تلاشگر در زندانهای استان آذربایجان غربی را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

توفیقات روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه حضرت سبحان مسالت می نمایم.

فتحی

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان آذربایجان غربی

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha