وداع با لاله های گمنام زهرایی همزمان با سراسر کشور در ندامتگاه مرکزی سمنان با حضور مسئولین و زندانیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، آیین وداع با یک شهید گمنام آسمانی و خوشنام زمینی در زندان مرکزی با حضور مسئولین زندان، نیرو های وظیفه و زندانیان برگزار شد.

در این مراسم معنوی که در این ایام در نقاط مختلف شهر نیز برگزار می گردد زندانیان نیز با توسل و گلباران کردن پیکر مطهر شهید با اهداف و آرمان های والا شهدا تجدید میثاق کردند و با تمام وجود ارادت خود را به شهیدان نشان دادند.

در ادامه علایی رئیس زندان مرکزی سمنان با بیان اینکه شهیدان راهگشایی زندگی همه مردم خواهند بود، افزود: امروز حضور این شهید در جمع زندانیان می تواند به تمام شما زندانیان کمک کند و مشکلات متعددی که بر سر راه شما قرار دارد را بگشاید.

علایی با اشاره به اینکه شهیدان برای ایجاد امنیت و جلوگیری از نفوذ دشمن جان خود را فدای ملت کرده اند، تصریح کرد: شما زندنیان باید در مسیر این شهدا قرار بگیریند و راه زندگی خود را تغییر دهید تا دیگر در مسیر خطا و اشتباه قرار نگیرید.

رئیس زندان مرکزی با بیان اینکه داشتن یک دوست شهید بسیار کمک حال همه خواهد شد، خاطر نشان کرد: شما عزیزان اگر برای خود یک دوست شهید انتخاب کنید آن شهید مسیر حقیقی رسین به رستگاری را به شما نشان خواهد داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha