مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در روز تعطیل جمعه ۲۵ شهریورماه به همراه هیاتی از روسای ادارات حفاظت و اطلاعات و همچنین بازرسی و ارزیابی عملکرد به صورت سرزده از زندان میاندوآب بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان در روز تعطیل جمعه مورخه ۲۵ شهریورماه به همراه هیاتی از روسای ادارات حفاظت و اطلاعات همچنین بازرسی و ارزیابی عملکرد به صورت سرزده از زندان میاندوآب بازدید نمودند.
این بازدید از ساعت ۲۳ روز ۲۵ شهریورماه از ستاد اداره کل آغاز و بعد از عزیمت شبانه به شهرستان میاندوآب و بازدید سرزده از زندان این شهر ساعت ۴ بامداد ۲۶ شهریورماه به پایان رسید در بازدی دو ساعته شبانه کلیه ابنیه و اماکن زندان اعم از بندها ، محوطه، اماکن در حال ساخت ، برجک نگهبانی همچنین آسایشگاه پرسنل وظیفه و یگان حفاظت مورد بازدید مدیرکل و هیات همراه قرار گرفت . در این دیدار که مسئولین زندان دقایقی بعد با حضور خود مدیرکل و هیات را همراهی می نمودند با توصیه های مدیریتی و حفاظتی راس ساعت ۲/۳۰ به پایان رسید . آلبوم تصویری این گزارش را ادامه با هم می بینیم .
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha