برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی ویژه کارکنان زندان نهاوند

جلسه توجیهی رئیس زندان نهاوند با کارکنان شیفتی در ایام محرم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، جلسه آموزشی و توجیهی کارکنان شیفت زندان نهاوند در اتاق رئیس زندان  برگزار شد و در ابتدای  این جلسه بحیرایی رئیس زندان ضمن عرض تسلیت  به مناسبت ایام محرم و آرزوی قبولی عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین (ع) به همکاران حاضر در جلسه، نعمت ماه محرم و قیام عاشورا را به عنوان یکی از نعمات ارزشمند شیعیان دانست و گفت: در قیام عاشورا درس های بزرگی برای پیروان ولایت موجود است که باید آنها را شناخت و در زندگی به کار  گرفت، ایثار،  اخلاص، آزادگی، امر به معروف و نهی از منکر برخی از آموزه های قیام عاشورا می باشد که باید  سرلوحه رفتار همه ما قرار گیرد.  

در ادامه نیز نکات آموزشی و توجیهی در حوزه های مختلف امنیتی و حفاظتی به ویژه مسائل مربوط به ایام  محرم و صفر مطرح و بر اجرای دقیق و مستمر بخشنامه های سازمانی تاکید شد.

همچنین بحیرایی با اشاره به اولویت های اعلام شده از سوی رئیس سازمان و اهمیت فوق العاده این اولویت ها از همکاران خواست که در راستای تحقق  و جامه عمل پوشاندن به این اهداف از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ ننمایند.

 رئیس زندان نهاوند در خصوص موضوعات مختلف از قبیل : نظم و انظباط کاری و آراستگی و وضعیت ظاهری، مطالعه مستمر آیین نامه و شرح وظایف و عمل به آنها، جلوگیری از ورود اقلام ممنوعه به داخل زندان، نظارت مستمر کارکنان بر حوزه های مختلف کاری، سرکشی از نقاط مختلف زندان و بازرسی دقیق مراجعین به زندان توضیحات  کاملی را ارائه کرد.

در پایان جلسه  همکاران نیز نقطه نظرها،پیشنهادها و سوال های  خود را در زمینه های مختلف زندان و زندانبانی مطرح کردند که  توسط رئیس زندان پاسخ داده شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha