توزیع بیش از 108 بسته معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمند

مدیرکل زندان های استان سمنان گفت: در دهه اول ماه محرم با مشارکت خیران، با هدف کمک به معاش خانواده های نیازمند زندانی توزیع بسته های معیشتی و گوشت گرم را در دستور کار داشته ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سمنان، امید کهربایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانی، گفت: همزمان با شروع ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) زندانهای استان سمنان با مشارکت خیرین اقدام به توزیع بسته های کمک معیشتی نموده اند.

مدیرکل زندان های استان سمنان با بیان اینکه این بسته ها ویژه خانواده های نیازمند زندانی تدارک دیده شده است، افزود: با همکاری انجمن حمایت از زندانیان این بسته ها آماده و در بین این افراد توزیع گردیده است.

کهربایی با اشاره به اینکه بیش از 195 کیلو گرم گوشت در بین خانواده های نیازمند زندانی توزیع شده است، تصریح کرد: در این ایام در زندان های استان 8راس گوسفند قربانی و گوشت آن بین نیازمندان توزیع گردیده است که این میزان گوشت به ارزش ریالی 250میلیون ریال بوده است.

وی از توزیع 108 بسته مواد غذایی در بین خانواده های نیازمند زندانی خبرداد، و گفت: این بسته های با مشارکت خیرین و دستگاه های مختلف تهیه و در بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع گردیده است که ارزش ریالی این بسته ها بالغ بر 300میلیون ریال است.

کهربایی با اشاره به توزیع 53 عدد کارت هدیه دربین خانواده های نیازمند زندانی، افزود: این کارت هدیه ها که به ارزش ریال 65میلیون ریال است در بین خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان توزیع گردیده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha