نشست هم‌اندیشی روسای سازمان زندان‌ها، بنیاد مستعضعفان و مدیرعامل بنیاد تعاون/ حمایت از مددجویان و خانواده‌های‌شان ادامه دارد

روسای سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان در نشستی بر حمایت هرچه بیشتر از مددجویان و خانواده‌های‌شان و تدارک امکانات لازم برای آنها تأکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، نشست مشترک دکتر غلامعلی محمدی و مهندس فتاح روسای سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان و همچنین مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی بنیاد مستضعفان برپا شد، موضوعات مختلف درجهت حمایت از «زندان تحولی» و نیز حمایت از مددجویان و خانواده‌های‌شان در دستور کار حاضرین قرار گرفت.

در این راستا ضمن بحث و تبادل نظر درخصوص موضوعات مختلف در حوزه زندان بویژه توسعه اشتغال مددجویان و همچنین اقدامات حمایتی از آنان و خانواده‌های‌شان، مقرر شد بنیاد مستضعفان در راستای آزادی زندانیان، اقدامات عمرانی از طریق توزیع برخی مصالح ساختمانی، توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده مددجویان و اقلام خوراکی زندانیان، همکاری‌های انسان‌دوستانه خود را همچنان در دستور کار بگذارد.

در این ارتباط و در نخستین گام نیز توزیع بسته‌های لبنی بین مددجویان زندان‌های سراسر کشور دردست انجام قرار گرفت. 

در این نشست اقدامات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، در ارتباط با حمایت از مددجویان زندان‌ها، مورد تقدیر دکتر غلامعلی محمدی قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha