اقامه نماز ظهر عاشورا در زندان های استان سمنان

مدیر کل زندان های استان سمنان از برگزاری نماز ظهر عاشورا در زندان ها استان سمنان خبر داد، و گفت: محور اصلی نماز ظهر عاشورا در زندان های استان اصلاح و تربیت زندانیان و ایجاد فضای معنوی در زندان های است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان سمنان، امید کهربایی با بیان اینکه این نماز در تمام زندان های استان سمنان برگزار شده است، افزود: محور اصلی ما از برگزاری همچین برنامه های ایجاد فضای معنوی برای اصلاح و تربیت بهتر زندانیان است.

کهربایی با اشاره به اینکه اقامه نماز ظهر عاشورا به عنوان نماد همبستگی با آرمان های شهدای کربلا است و باید در ترویج این فرهنگ همت بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: عزادارن حسینی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا نماز ظهر عاشورا را در زندان های استان سمنان با شور و حال خاصی برگزار کردند و استقبال از این نماز در بین زندانیان بسیار خوب بوده است.

مدیر کل زندان های استان سمنان با بیان اینکه اگر می خواهیم در راه نهضت امام حسین (ع) گام برداریم باید به تایدات آن حضرت در اجرای فرامین الهی گام برداریم، افزود: زندانیان با حضور در همچین مراسماتی به کار های اشتباه گذشته خود فکر کرده و در راستای رفع اشتباهات خود قدم برمی دارند که این خود اصالت اصلی کار اصلاح و تربیت در زندان ها است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha