زندان‌های چهارمحال و بختیاری غرق در عزای حسین(ع)

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تأکید کرد که پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان رعایت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، حال و هوای زندان های استان در ماه محرم دیگرگونه است، قبل از شروع ماه عزا، زندانیان با غبارروبی از مساجد و برافراشتن پرچم سیاه برای برگزاری مراسم سوگواری آماده می شوند و در طول ماه محرم از هر فرصتی برای عرض ارادت به آستان سیدالشهدا استفاده می کنند.

معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان ضمن تسلیت ماه محرم به عاشقان آقا اباعبدالله (ع) گفت: مراسم سینه زنی، زنجیر زنی و نوحه سرایی در سوگ امام حسین(ع) در زندان های استان با شور و حرارت خاصی برگزار میشود.

عبدالله زاده افزود: حضور مداحان جهادی و هئات های مذهبی در زندانهای استان چشمگیر است و تعداد زیادی از روحانیون، مداحان و شعرای استان در کنار زندانیان استان به سوگ خامس آل عبا(ع) می نشینند.

عضو کانون مداحان استان افزود: در جهت سلامت مددجویان تمامی دستورالعمل های ستاد کرونا با دقت اجرا می شود.

وی از هیات های مذهبی و خیرین استان خواست تا همچون سنوات گذشته برنامه هر هئات یک آزادی را اجرا نمایند و موجبات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شود.

عبدالله زاده افزود: برای روزهای تاسوعا و عاشورا برنامه های مختلف فرهنگی همچون پرچمگردانی و توزیع غذای نذری، زیارت عاشورا با حضور مداحان استان تدارک دیده شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha