واقعه کربلا سراسر درس زندگی است که باید آموخت و بکار برد تا شاهد جرم و بزهکاری در جامعه نباشیم

مدیر کل زندانهای استان و هیئت همراه از بازداشگاه و کارگاه های اشتغال شهرستان ابرکوه بازدید و با مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند.

به گزارش روابط عمومی بازداشتگاه شهرستان ابرکوه؛ رضا مقبلی مدیر کل زندان های استان، رئیس اداره حفاظت و اطلاعات، رئیس اداره بازرسی و رئیس اداره قضایی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد در معیت بورقی رئیس بازداشتگاه از کلیه فضاهای فرهنگی، اشتغال و پروژه های در حال احداث بازید به عمل آوردند.

 مدیرکل زندانهای استان در جمع مددجویان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید سالار شهیدان امام حسین(ع) به واقعه کربلا اشاره نمود و گفت: واقعه کربلا سراسر درس زندگی است درس جوان مردی و فرزانگی، بردباری، وفاداری، پایبندی به ارزش ها، حفظ مقدسات اسلامی و امت که باید آنها را آموخت و بکار برد تا از زندگی سعادتمند و شرافتمندانه برخوردار شد.

مقبلی در ادامه از نظم و انضباط حاکم بر مجموعه بازداشتگاه به خصوص در زمینه رعایت بهداشت فردی و محیطی، پرکردن اوقات فراغت مددجویان از طریق برنامه های فرهنگی و تعاملات مستمر و کاربردی رئیس و کارکنان مجموعه با مراجع قضایی به خصوص دادستان شهرستان که جزء برنامه های اساسی در حوزه اصلاح و تربیت  و کاهش جمعیت کیفری می باشد را بیانگر پویایی و تلاش خوب در مجموعه و قابل تقدیر دانست.

 وی همچنین در جمع سربازان وظیفه با بیان اینکه سربازی موجب تقویت اراده خودباوری و مسئولیت پذیریست اظهار داشت: سربازی دوره تحول انسان در حوزه‌های معنوی و معرفتی و ورود به مراحل سخت زندگی و مسئولیت پذیری است.

در حاشیه این بازدید مدیر کل زندان های استان از محل اشتغال زندانیان رای باز در بخش خصوصی بازدید و با کارآفرین این مجموعه دیدار نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha