همکاری اداره کل زندان های البرز با اداره کل فنی  و حرفه ای استان

به منظور توانمند سازی و بازاجتماعی شدن زندانیان استان البرز و به دعوت مدیر کل زندان های استان، مدیر کل فنی و حرفه ای البرز از کارگاه ها و کلاس های آموزشی زندان کرج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان البرز، در این بازدید بر لزوم همکاری دو جانبه این دو اداره کل جهت بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه تاکید شد.
علی چهارمحالی مدیر کل زندان های استان البرز با اشاره به جایگاه زندان های استان در رتبه بندی مهارت های فنی و حرفه ای سال گذشته اظهار داشت: متاسفانه زندان های استان البرز در سالیان گذشته نتواسته جایگاهی در شان و خور استان کسب نماید، به همین خاطر با دعوت از مدیر کل فنی و حرفه ای استان و بازدید از کارگاه ها و کلاس های فنی و حرفه ای مستقر در زندان کرج زمینه همکاری های مناسبی در جهت توانمندسازی مهارتی زندانیان و ارتقا سطح آموزش این قشر فراهم شد.
چهارمحالی اشتغال و حرفه آموزی مددجویان را در رفع مسایل و مشکلات اجتماعی و همچنین متوقف کردن چرخه وقوع جرم تاثیر گذار برشمرد و افزود: آشتی میان مددجویان و کار و همچنین غنی سازی زمان تحمل کیفر آنان با حرفه آموزی و اشتغال می تواند در پیشگیری از انجام مجدد جرم  پس از آزادی و به تبع بازگشت چندباره به زندان ها بسیار موثر باشد.
چهار محالی در پایان این بازدید از مدیر کل، کارکنان و مربیان فنی و حرفه ای در ارتباط با زندان های استان با اهدا لوح سپاس و کارت هدیه تقدیر کرد.    
انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha