روابط عمومی زندان‌های استان تهران رتبه اول کشوری را کسب کرد

مدیر کل زندان‌های استان تهران در اولین نشست روابط عمومی زندان‌های استان تهران اظهار داشت: طی ارزشیابی صورت گرفته، در دومین سال متمادی موفق به کسب مقام اول روابط عمومی زندان‌های کشور گردیده که لازم است در سال جاری نیز ضمن ارتقای امر اطلاع‌رسانی به موقع و تعامل بیشتر با خبرنگاران که رسالت سنگین تنویر افکار عمومی را دارند، این جایگاه حفظ گردد.

سید حشمت الله حیات الغیب در اولین نشست مسئولان روابط عمومی‌های زندان‌های استان تهران با اشاره به جایگاه ارتباطات و اطلاع‌رسانی در یک سازمان گفت: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است به دست آورده، برای پیشرفت هرچه بیشتر از آن‌ها استفاده کند. از این رو باید گفت یک روابط عمومی خوب می‌تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباطات بین مدیران و کارکنان بوده و مسئولیت‌های خطیری در این زمینه بر عهده دارند.

سید حشمت الله حیات الغیب با تقدیر از تلاش‌های مسئولان روابط عمومی‌های زندان‌های استان گفت: طی ارزشیابی صورت گرفته، در دومین سال متمادی موفق به کسب مقام اول روابط عمومی زندان‌های کشور گردیده که لا زم است در سال جاری نیز ضمن ارتقای امر اطلاع‌رسانی به موقع و تعامل بیشتر با خبرنگاران که رسالت سنگین تنویر افکار عمومی را دارند، این جایگاه حفظ گردد و تلاش‌های سنگربانان عرصه اصلاح و تربیت بیش از گذشته به جامعه معرفی شود.

حیات الغیب مطالعه، بررسی و شناخت محیط داخل و خارج محل خدمت را وظیفه مهم روابط عمومی دانسته، افزود: این خدمات در نهایت به انعکاس فعالیت‌های سازمان زندانها به مخاطبان و دریافت خواسته‌ها و بازخورد آن منجر می‌شود و برای مدیران امکان برنامه ریزی و تدوین راهکارهای مناسب را فراهم می‌سازد.

همچنین ندامتگاه قزلحصار، زنان و دماوند مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند که در این نشست، مقام عالی زندانهای استان تهران با اهدای لوح و هدیه از افروز مسئول روابط عمومی اداره کل، عقیل رحیمی، پیمان حسنی، نوشین آجوند، حسین خطیبی، حسین فراهانی، بهجت میلانی و داوود کریمی مسئولان فعال در حوزه روابط عمومی زندانهای تابعه و انجمن حمایت از زندانیان تقدیر کرد.

بنا به این خبر، مسئولان روابط عمومی اداره کل و زندان‌های استان، مشکلات و راهکارهای موجود را مطرح نموده، مدیر کل زندانهای استان تهران دستورات لازم را صادر کرد.

شایان ذکر است اولین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران پس از اعلام ارزشیابی کشوری که توسط کارشناسان حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندانهای کشور صورت گرفت، با هدف ارتقای کیفیت امر اطلاع‌رسانی، تکریم ارباب رجوع و بررسی عملکرد و فعالیت‌ها و ارائه تقویم اجرایی سال جدید برگزار شد و هر ماه در یکی از زندان‌ها تشکیل خواهد گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha