آزادی 53 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد از زندان‌های هرمزگان

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: در چهار ماه نخست امسال ۵۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند که این تعداد شامل ۵۲ مرد و یک زن بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، مصطفی کیشانی بدهی این افراد را نزدیک به ۵۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان نزدیک به ۱۴۰ میلیارد ریال گذشت شاکیان و ۵۰ میلیارد ریال نقدینگی زندانیان بوده و مابقی نیز از محل کمک های ستاد دیه  استان و مشارکت های مردمی تامین شده است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر ۲۷ زندانی غیرعمد با بدهی ۳۱۲ میلیارد ریال درزندان های هرمزگان تحمل حبس می کنند که برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان چشم انتظار کمک های خیران هستند.

مدیرکل زندان های هرمزگان ادامه داد: رسالت ستاد دیه کمک به آزادی زندانیان مالی و دیه در جرائم غیرعمد، کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به سلامت جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت است که برای تحقق این امر خداپسندانه نیازمند مشارکت همه نیکوکاران هستیم.

کیشانی تصریح کرد: در سال گذشته به همت خیران و ستاد دیه، ۱۸۵ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال در نتیجه پیگیری‌های دستگاه قضایی و تلاش مددکاران و ستاد دیه و تحفیف از شاکیان  از زندان‌های استان آزاد شدند.

مردم و خیران می توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک های  خود را به شماره حساب های ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی ، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه استان هرمزگان  اهدا کنند.

انتهای خبر/


 

 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha