کسب عنوان یکی از 5 روابط عمومی برتر زندان های کشور از آن فارس شد

مدیرکل زندانهای فارس با قدردانی از روابط عمومی زندان های استان در کسب رتبه برتر کشور گفت: روابط عمومی یکی از ارکان و اصول مهمی است که همه سازمان ها باید در اختیار داشته باشند تا بتوانند وظایف سازمان و فعالیت های خود را به جامعه معرفی نمایند.

اسحاق ابراهیمی افزود: روابط عمومی ها نقش کلیدی در رفع موانع پیش روی سازمان و اعتمادسازی و امیدافرینی در جامعه دارند و شاخصه مهمی در جهت شناسایی سازمان ها و دستگاه های خدمت رسان به جامعه می باشند که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری و اعتبارات نیز باید مورد توجه قرار گیرند.
مدیرکل زندانهای فارس گفت: یکی از وظایف مهم روابط عمومی در عصر جدید که عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی است، دقت در انعکاس مطالب و اخبار، و شفاف سازی افکار عمومی با اطلاع رسانی دقیق و صحیح می باشد.
این مقام مسئول همچنین تأکید کرد: مسئولین روابط عمومی باید با همفکری یکدیگر و تشکیل اتاق فکر، معایب را برطرف و محاسن را منتشر و در اختیار عموم قرار دهند و با امانتداری در حفظ روابط بین مجموعه و همکاران بکوشند.
وی با تأکید براینکه روابط عمومی سخنگوی سازمان می باشد، ادامه داد: ما به نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان واقف هستیم و به دلیل اهمیت این جایگاه نباید از آن چشم پوشی کنیم و برای افرادی که در این حرفه فعالیت می نمایند نیز به دلیل فعالیت های گسترده باید ارزش ویژه ای قائل شویم و این افراد نیز باید با عملکرد مطلوب، موقعیت خود را در سازمان تثبیت نمایند.
ابراهیمی افزود: سازمان زندان ها، رسالت سنگین و مهمی در نگهداری و اصلاح و تربیت و بازپروری شخصیت زندانیان برعهده دارد روابط عمومی ها می توانند با تولید محتوای خوب و اطلاع رسانی از فعالیت های اصلاحی و تربیتی ضمن آگاه سازی و تنویر افکار عمومی، در جذب کمک های مردمی برای آزادسازی زندانیان و کمک های انسان دوستانه به خانواده های زندانیان نیز نقش مهمی ایفا کنند.
گفتنی است طی سال های متوالی روابط عمومی زندان های فارس به عنوان یکی از 5 روابط عمومی برتر کشور انتخاب می شود و مدیرکل زندان های فارس از عطیه فرح مسؤول روابط عمومی این استان با اهداء لوح سپاس قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha