پیشکسوت فوتبال هزینه‌های ورزشی فرزند زندانی را برعهده گرفت

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان گفت: به پاس قدردانی از اقدام خیرخواهانه مهدی فنونی زاده در حمایت ورزشی از فرزند یک زندانی، نام این پیشکسوت فوتبال در فهرست سفیران حمایت از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها ثبت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، مظفر الوندی حمایت از ادامه تحصیل و حرفه آموزی فرزندان زندانیان را اولویت اصلی انجمن حمایت از خانواده زندانیان دانست و با اشاره به اینکه بسیاری از هنرمندان و چهره‌های ورزشی کشور از خانواده زندانیان حمایت می‌کنند، افزود: اخیرا یکی از فرزندان خانواده زندانیان که استعداد خوبی در زمینه ورزشی دارد به مهدی فنونی زاده معرفی شد و وی همه هزینه‌های ورزشی این نوجوان را به عهده گرفت.

وی گفت: انجمن حمایت خانواده زندانیان به پاس قدردانی از اقدام خیرخواهانه مهدی فنونی زاده نام او را در فهرست سفیران حمایت از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها ثبت کرد.

الوندی با بیان این که فرزندان خانواده زندانیان در نبود سرپرست خانواده در معرض آسیب‌های اجتماعی و حتی جرائم هستند، تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم با ترغیب آن‌ها به ادامه تحصیل و ورزش، زمینه‌های ارتکاب جرم را در این خانوادها کاهش دهیم.

وی با اشاره به این که توانمند سازی این خانواده‌ها اولویت ماست و برای تحقق این مساله، از ظرفیت همه نهادها و خیران استفاده می‌کنیم، افزود: در حال حاضر انجمن حمایت زندانیان مرکز، قراردادهایی را با خیران و کارآفرینان منعقده کرده تا این خانواده‌ها از فرصت حرفه آموزی و اشتغال بی بهره نمانند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha