قول مساعدت استاندار اصفهان به زندان در سفر به نائین 

همزمان با نهمین سفر شهرستانی دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه به شهرستان نایین شورای های مشترک اداری استان و شهرستان ها در نائین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان؛ شورای های مشترک اداری استان و شهرستان ها در راستای رفع مشکلات و سامان دهی به امور همگانی و دغدغه های عمومی تأثیر عمیقی برجای گذاشته است.
دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان در شورای اداری مشترک استان اصفهان با شهرستان نایین، ضمن تشریح اهداف بنیادین سفرهای شهرستانی بر اهمیت حضور جهادی و میدانی مدیران و بازخوردهای موثر دیدارهای چهره به چهره ایشان با اقشار مختلف مردم تاکید موکد نمود و بر ضرورت پیگیری قاطعانه مصوبات این شورا تصریح مصرح کرد. 
رییس شورای اداری استان، همچنین با بیان اهمیت جهاد تبیین و تحقق شعار سال، تصریح کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگر انسجام همگانی، هم افزایی جمعی و همگرایی عمومی ضروری و راهگشاست، چرا که این رویکرد مستحسن دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیشتر از پیش سرافکنده، مغموم و منکوب می سازد.
شایان ذکر است در این جلسه با حضور مدیران استان و شهرستان مسایل و مشکلات در حوزه های مختلف بررسی و تصمیماتی اتخاذ گردید.
در جلسه شورای اداری رمضانی رئیس زندان نایین به عنوان یکی از مسئولین شهرستان صحبت کرد .
وی پس از بیان مشکلات پیش روی زندان ، پذیرش زندانی از هفت حوزه قضایی و عدم تخصیص اعتبار مربوط به آن حوزه ها به زندان را مطرح نمود و با اشاره به موقعیت استراتژیک و جغرافیایی شهرستان و وجود ایستگاه بازرسی شهید شرافت ؛ اعتبارات شهرستانی به تنهایی پاسخگوی مشکلات زندان نبوده و باعث ایجاد تهدیدات  گردیده است ، که استاندار اصفهان بصورت کتبی به دکتر قاسمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دستور پیگیری موضوع و تامین اعتبار ملزومات امنیتی را دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha