برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه خانواده زندانیان شهرستان لنجان

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه خانواده زندانیان شهرستان لنجان در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، در راستای ارتقاء سطح آگاهی و بینش خانواده زندانیان در زمینه شناخت انواع مواد مخدر و راهکارهای پیشگیری ودرمان آن و همچنین اجرای تفاهم نامه منعقده فی مابین ادارات زندان لنجان ، کمیته امداد  و انجمن حمایت از زندانیان و اجرای دستورالعملهای سازمانی ، یک دوره کارگاه آموزشی جهت خانواده زندانیان درمحل سالن اجتماعات اداره کمیته امداد زرین شهر برگزار شد.

عبدالرسول سلیمیان رئیس زندان شهرستان لنجان با اعلام این خبر گفت: دراین کارگاه آموزشی که توسط پزشک  اداره زندان و با حضور جمعی کثیری از خانواده زندانیان دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر برگزارگردید  مسایلی پیرامون شناخت انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی و راهکارهای پیشگیری و درمان اعتیاد به صورت مشارکتی به آنان آموزش داده شد.

وی با  مهم برشمردن این آموزشها هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقای سطح شناختی خانواده های زندانیان از اثرات سوء مواد افیونی و راهکارهای مقابله با ورود این پدیده شوم در کانون خانواده ها دانست.‌

وی از برگزاری کارگاههای آموزشی خانواده زندانیان به صورت ماهیانه باهمکاری ادارات زندان و کمیته امدادو انجمن حمایت خبر داد.انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha