آموزش تسبیح سازی به زندانیان  درزندان نایین

با همکاری اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نائین برای زندانیان علاقمند دوره آموزش تسبیح سازی برگزار گردید.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان؛ در راستای اولویتهای ده گانه سازمان زندانها و توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان، دوره آموزش تسبیح سازی با همکاری اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان برای زندانیان علاقمند برگزارکه تعداد ۱۳ نفر در این کلاس شرکت نمودند.

رمضانی رئیس زندان نایین با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی رایزنی های به عمل آمده با اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مقرر شد، در راستای رونق کسب و کار زندانیان کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی بیشتری راه‌اندازی شود.

رمضانی ضمن تشکر از اقدامات اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نایین در خصوص صدور گواهینامه‌های آموزشی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با همکاری دوجانبه رونق هر چه بیشتر آموزش در مراکز زندان‌ها را فراهم کنیم.

وی خواستار اختصاص محلی برای نمایش تولیدات صنایع‌دستی زندانیان و فروش محصولات این قشر آسیب‌دیده شد و افزود: این امر می‌تواند زمینه رابرای ورود این افراد به بازار کار و درآمدزایی آنها را فراهم  و مشکلات معیشتی خانواده‌هایشان را کاهش دهد.انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha