مددجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی زندان رجایی شهر دانشنامه دریافت نمودند

طی مراسمی که باحضور مدیر و مسئولین زندان رجایی شهر برگزار گردید تعداد 22 نفر از مددجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی بعثت 2 در مقاطع کاردانی و کارشناسی با دریافت دانشنامه فارغ التحصیل گردیدند.

مدیر زندان رجایی شهر گفت: اداره فرهنگی تربیتی طی هماهنگی با دانشگاه جامع علمی کاریردی وابسته به آموزش عالی با اعزام اساتید به زندان جهت تدریس پس از اتمام کلاس های دانشگاهی و برگزاری آزمون های پایان ترم زمینه فارغ التحصیلی 22 نفر از مددجویان را فراهم نمود.
عزیزی در ادامه افزود: مددجویان در رشته های حقوق، مددکاری خانواده، نرم افزار کامپیوتر و مدیریت کسب و کار موفق به دریافت دانشنامه گردیدند.
وی با اشاره به این موضوع که تحصیل در دانشگاه بعثت 2 فاقد هر گونه هزینه تحصیل و رایگان برای مددجویان بوده افزود: جهت تشویق علاقمندان به تحصیل در مقاطع عالی کلیه هزینه ها و اقلام مورد نیاز آنان توسط این مرکز پرداخت می گردد.
مدیر زندان رجایی شهر ایجاد شرایط لازم جهت ادامه تحصیل مددجویان در سطوح عالی را از ابزارهای موثر پیشرفت تخصصی، مشارکت مدنی، ارتباطات بهتر، مهارت های تفکر و مفید بودن آنان در جامعه پس از آزادی دانست.
شایان ذکر است: از تعداد 22 نفر مددجوی دانشگاه جامع علمی کاریردی 10 نفر آنان در مقطع کاردانی و 12 نفر در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha