رهایی ۷۰ زندانی در چهارشنبه‌های امام رضایی از بند در زندان مرکزی اصفهان

در پنجمین هفته اجرای طرح چهارشنبه امام رضایی، با کمک خیرین اصفهانی 70زندانی از زندان مرکزی اصفهان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان؛ در ادامه سلسله نشست های خیرین در زندان مرکزی اصفهان،چهارشنبه ای دیگر خیرین اصفهانی با شرکت در پنجمین نشست با کمک های نقدی خود زمینه ازادی 70 زندانی را مهیا کردند.

خیرین در این نشست همچنین با توجه با بازدید از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان مبلغ 6میلیارد ریال نیز به تامین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی این مجموعه اختصاص دادند.

عبدالحسین مرادی معاون دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به اینکه خیران برای آزادی زندانیان با یکدیگر رقابت دارند گفت: با حمایت مالی خیران امروز در پنجمین طرح چهارشنبه‌های امام رضایی ۴۵ زندانی با استفاده از ارفاقات و تسهیلات قانونی آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

اسدالله گرجی زاده مدیر عامل ستاد دیه استان نیز گفت: با کمک خیران ۹ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی حدود یک میلیارد ریالی از بند رهایی یافتند.


غلامحسین وطنی مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم علیه السلام هم با اشاره به آزادی ۱۶ زندانی با بدهی بیش از ۱۳ میلیارد ریالی گفت: خیرین اصفهانی برای ازادی این تعداد زندانی و کمک به خرید تجهیزات جهت اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان مبلغ 2 میلیارد تومان کمک کردند.

وی ادامه داد: دونفر از زندانیانی که بیش از 10 سال بدلیل اجرای قصاص نفس از شاکیان رضایت اخذ کرده و بدلیل عدم تمکن مالی دیه خود را پرداخت نکرده بودند با کمک خیرین زمینه ازادی آنان نیز مهیا شد.انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha