120 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان زندان‌های هرمزگان اختصاص یافت

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: برای اشتغال مددجویان زندان های هرمزگان 120 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و هم اکنون برای 30 درصد از مددجویان زندان های استان در خارج از زندان اشتغال زایی شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان هرمزگان، مصطفی کیشانی در کارگروه تخصصی اشتغال و حرفه آموزی زندان های استان با بیان این خبر اعلام کرد: این مبلغ هم در اختیار کارآفرینان قرار می گیرد تا برای زندانیان اشتغالزایی کنند و هم مستقیم به مددجویانی پرداخت می شود که دارای گواهینامه مهارت های شغلی هستند.

وی بیان داشت: هم اکنون برای 30درصد از مددجویان زندان های استان در خارج از زندان اشتغالزایی شده است و این آمار تا پایان سال افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

مدیرکل زندان های استان تصریح کرد: باید با کارآفرینان استان تعامل شود تا برای اشتغال مددجویان در زندان ها سرمایه گذاری کنند.

کیشانی ادامه داد: آموزش مهارت های شغلی به مددجویان هم باید در زندان ها جدی گرفته شود و همه افرادی که شرایط لازم را دارند در دوره های حرفه آموزی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه توسعه اشتغالزایی و حرفه آموزی در زندان ها یکی از اولویت های مهم سازمان زندان ها است گفت: باید مددجویان را توانمند کرد تا بعد از آزادی بتوانند روزی حلال کسب کنند و از چرخه جرم و بزه نیز خارج شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha