کسب رتبه «شایسته تقدیر ویژه» توسط ستاد اقامه نماز زندان‌های سیستان و بلوچستان 

در راستای توسعه و ترویج نماز در دستگاهها و ارزیابی عملکرد ستادهای اقامه نماز ادارات کل استان، اداره کل زندان های استان توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان، اولین جلسه شورای اقامه نماز استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و معاونین ارشد استاندار و مدیران ادارات کل برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا سنجرانی مدیر ستاد اقامه نماز استان گزارشی از عملکرد برنامه های فرهنگی و آموزشی و نظارت و ارزیابی سال ۱۴۰۱ ستاد اقامه نماز استان را برای حاضرین در جلسه ارائه کرد.

وی در ادامه در خصوص جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری فجر تا فجر توضیح داد که این برنامه از بهمن ۱۴۰۰ آغاز و تا بهمن ۱۴۰۱ به مدت یکسال در کشور و استان اجرایی شد و اقدامات متعدد و گسترده ای در این خصوص انجام شد.

در ادامه سنجرانی مدیر ستاد اقامه نماز استان پیرامون ارزیابی عملکرد دستگاه ها در سال ۱۴۰۱ نیز توضیحاتی را بیان کرد که پس از بحث و تبادل نظر در بین اعضاء مواردی به تصویب اعضاء رسید.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در پایان از اهتمام و همیاری و عملکرد مطلوب مدیران و دبیران اقامه نماز دستگاه‌ها در اجرای برنامه های ابلاغی توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سال ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر و بیان کرد: هنوز با توجه به اینکه برنامه های شاخص و تاثیر گذاری در حوزه نماز و مهدویت در استان برگزار شده نتوانسته ایم حق نماز را به درستی ادا کنیم و در این زمینه کار بسیاری در پیش داریم.

در ادامه ارجمندی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه مسئولین نهادها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید بیش از پیش نسبت به نماز دغدغه داشته باشند و بر حضور مدیران و اعضای شورای اقامه نماز استان در جلسات باعث رفع مشکلات و موانع می شود تاکید کرد تا این جلسات منجر به نتایج مطلوب شود .

در پایان نیز از اداره کل زندان های استان به همراه دیگر دستگاه اجرایی که در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ و برگزیدگان جشنواره علمی، فرهنگی و هنری فجر تا فجر حائز رتبه شده بودند با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha