نشست علمی «اقدام‌پژوهی با رویکرد اصلاح‌وتربیت و بازاجتماعی کردن زندانیان» برگزار شد

سلسه‌های نشست‌های آموزشی و پژوهشی سازمان زندان‌ها با برگزاری نشست علمی «اقدام‌پژوهی با رویکرد اصلاح وتربیت و بازاجتماعی کردن زندانیان» ادامه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، نشست علمی «اقدام‌پژوهی با رویکرد اصلاح وتربیت و بازاجتماعی کردن زندانیان» به همت دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها و با حضور دکتر ابوالفضل بختیاری، عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

دکتر صالحی‌عمران، مدیرکل دفتر آموزش وپژوهش سازمان زندان‌ها در ایتدای این جلسه یادآور شد؛ استفاده از پژوهش‌های کاربردی درحوزه زندانبانی درراستای کمک به مدیریت علمی زندان‌ها در دستور کار ما قرار دارد که برای ارتقاء پژوهش‌ها علاوه بر استفاده از محققان و دانشگاهیان، همواره آموزش ضمن خدمت کارکنان نیز ملاک عمل قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای برنامه پژوهشی به شیوه اقدام‌پژوهی نیز به‌عنوان یک راهکار عملی با ارائه آموزش‌های علمی برای همه سطوح سازمانی برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه این نشست بختیاری، عضو هیأت علمی دانشگاه با اشاره به موضوع «اقدام‌پژوهی» و توضیح ارکان آن گفت: اقدام‌پژوهی یکی از راه‌حل‌های موفق در حل مسائل و مشکلات حیطه کاری است که می‌تواند توسط محقق یا حتی یک کارمند ساده انجام شود و با تفسیر راهکارهای عملیاتی به نتیجه برسد.

گفتنی است این جلسه با حضور جمعی از پژوهشگران به شکل برخط ادامه یافت. این دوره‌های آموزشی باحضور بالغ بر۱۵۰ نفر از مددکاران و روانشناسان ادارات‌کل زندان‌ها برگزار و بصورت مستمر پیگیری می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha