آزادی 44 زندانی ارمغان جشن «نسیم مهر» در خراسان جنوبی

جشن ویژه روز ملی حمایت از خانواده زندانیان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، مدیرکل زندانها و مسئولان واحدهای ستادی، فرماندهان انتظامی و نظامی، اعضای شورای قضایی، اعضای هیئت مدیره انجمن، فرماندار، شهردار و مسئولان، خیرین و خانواده زندانیان در تالار کیان بیرجند برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی ، مدیر عامل انجمن حمایت در حاشیه این مراسم گفت: با همت خیرین ومسئولان این جشن خانوادگی برنامه ریزی شد که شاهد حضور900 نفر از خانواده زندانیان بودیم.

«اسماعیل زاده» افزود: با کمک رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان 44 زندانی به کانون گرم خانواده بازگشتند و به تمامی زندانیان واجد شرایط استان 10 روز مرخصی نیر اعطا شد.

وی با بیان این که انجمن حمایت زندانیان برای اشتغال خانواده های جامعه هدف هم مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کرده که سهم هر خانواده 10 میلیون تومان می باشد که با ایجاد مشاغل خانگی در منزل خودشان راه اندازی می شود.افزود: با توجه به این که جشن نسیم مهر در مرکز استان برگزار شده برای دیگر شهرستان ها اهداء بسته حمایتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که 500 بسته حمایتی به ارزش 600 میلیون تومان به این خانواده اهداء می شود. ادامه داد: با کمک جامعه خیرین انجمن امسال از بین فرزندان زندانی که دارای معدل تحصیلی عالی و ممتاز باشند اعزام به سفر کربلا و مشهد مقدس را هم خواهیم داشت.

وی یادآور شد: در این جشن توسط خیرین تعداد 200کارت 200 هزار تومانی بین فرزندان زندانیان اهداء شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha