کاهش 40 درصدی آمار مددجویان بازداشتگاه شهرستان ابرکوه

در راستای اجرای دستورالعمل های سازمانی مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندانها و تاکیدات مدیر کل زندانهای استان، با پیگیری وتعاملات سازنده با مقامات قضایی شهرستان صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی بازداشتگاه شهرستان ابرکوه؛ علی بورقی رییس بازداشتگاه با اعلام این خبر گفت: در راستای دستورالعمل های قوه قضائیه و سازمان زندانها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندانها، با پیگیری های مستمر و تعامل با مراجع قضایی و قضات شهرستان طی دعوت از دادستان شهرستان، این مهم در بازداشتگاه ابرکوه به صورت محسوسی اتفاق افتاد.

 گلستانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه به صورت مستمر با حضور در بازداشتگاه با مددجویان به صورت چهره به چهره ملاقات و مشکلات قضایی آنها را بررسی،که نتیجه این اقدامات، آزادی تعدادی از متهمین و قول مساعد در خصوص تسریع در روند رسیدگی پرونده سایر مددجویان و فراهم شدن مقدمات آزادی آنان بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه اظهار نمود: تلاش دستگاه قضایی بر این است تا با پایش دقیق قضایی زندانیان ،کسانی را که برای جامعه خطری ندارند و یا دارای شاکی خصوصی نیستند از تاسیسات حقوقیو امتیازات ممکن در جهت آزادی بهره مند ساخت.

رییس بازداشتگاه ضمن تقدیر از حضور مستمر دادستان و مسولین قضایی شهرستان در بازداشتگاه گفت: این بازدیدها  در راستای  کاهش جمعیت کیفری زندانها بوده و در تداوم اجرای دستوالعمل های ریاست سازمان زندانهای کشور می باشد.

وی همچنین از همکاری و اقدامات واحد اجرای احکام و سایر همکاران در کاهش جمعیت کیفری بازداشتگاه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha