آزادی 15 زندانی از زیر پرچم امام مهربانی

بازداشتگاه عمومی ، اندرزگاه زنان و زندان مرکزی بیرجند به عطر و بوی پرچم متبرک رضوی عطرآگین شدو 15زندانی به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشیدآزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی ،خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حمل پرچم متبرک در محل بازداشتگاه عمومی،اندرزگاه زنان و زندانی مرکزی بیرجند حضور یافتند .

بنا براین گزارش، کاروان خدام رضوی با حضوردر بازداشتگاه عمومی،اندرزگاه زنان و زندان مرکزی بیرجند مورد استقبال باشکوه زندانیان قرار گرفتند و شور و شوقی ولایی را به زندانیان هدیه کردند.

گزارش واصله حاکیست، حضور کاروان خدام رضوی با هدف گسترش فرهنگ زیارت از راه دور به ویژه برای کسانی که فرصت حضور در حرم ثامن الحجج(ع) را ندارند انجام پذیرفت.

در این گزارش آمده است، حضور پر خیر و برکت جمعی از خادمان و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه‌السلام) در زندان مرکزی بیرجند، منجر به آزادی 13 زندانی و در اندرزگاه زنان هم 2 زندانی شد وهمچنین به همین مناسبت به زندانیان واجد شرایط 10 روز مرخصی تشویقی اعطاء شد.

بنا براین گزارش، زندانیان آزاد شده با ادای احترام به پرچم مطهر رضوی و اهدای گل از جانب ساجدی مقدم مدیر زندان مرکزی بیرجند آزادی خود را در دهه پر برکت کرامت جشن گرفتند. گفتنی است،حضور کاروان زیر سایه خورشید همراه با اجرای سرود و بیان دلنوشته زندانیان ومداحی ویژه گرامی داشت دهه پر برکت کرامت نیز انجام شده است.

انتهای خبر/

آزادی 15 زندانی از زیر پرچم امام مهربانی

آزادی 15 زندانی از زیر پرچم امام مهربانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha