هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در ارتقاء خدمات زندانبانی زندان‌های استان گلستان

مدیرکل زندان‌ها و رئیس قرارگاه اجتماعی استان گلستان با دعوت از مدیران دستگاههای اجرایی، بر هم افزایی تمام دستگاهها برای کاهش آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، نشست تخصصی کارگروه فرهنگی آموزشی قرارگاه اجتماعی اداره کل زندان‌های استان با مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط به میزبانی اداره کل زندان‌های گلستان برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های گلستان نعمت سلامت ، آرامش و امنیت را ملزومه ارتقا و سعادت یک جامعه بیان کرد و کمک و هم افزایی همه دستگاهها را جهت کاهش آسیب های اجتماعی خواستار شد.

غلامرضا سرلک گفت: اگر به معضلات اجتماعی توجه کافی نشود، تکرارجرم و تولید مجرم در یک دور باطل افزایش می یابد که گریبان گیر کل جامعه می شود.

رئیس قرارگاه اجتماعی زندانهای استان افزود: با مشارکت دستگاههای فرهنگی، حمایتی و آموزشی و با توانمندسازی در حوزه اشتغال و حرفه آموزی و آموزش سبک درست زندگی به زندانیان و خانواده آنان این دور باطل شکسته و روز به روز کاهش جرم را شاهد خواهیم بود.

در ادامه حجت الاسلام علوی معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندانها استان با تأکید بر همدلی و هم افزائی همه دستگاهها و نهادها، گفت: در قرارگاه اجتماعی راهکارهای پیشگیری و درمان وقوع بزه و جرم در حوزه زندانیان و خانواده ها در قالب کارگروههای شش گانه تخصصی کارشناسی و مورد بررسی و راه حل ارائه می گررد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام رضایی دبیر قرارگاه اجتماعی وظایف و اهداف این قرارگاه را بیان کرد و پس از آن هر یک از مدیران دستگاههای اجرایی اعم از دادگستری کل، اداره اوقاف، کمیته امداد امام خمینی(ره)، کانون پرورش فکری کودکان، آموزش و پرورش، کانون های فرهنگی و... نقطه نظرات و حوزه فعالیت های خود را در قالب این کارگروه بیان کردند.

هم افزایی دستگاههای اجرایی در ارتقاء خدمات زندانبانی زندان‌های استان گلستان

در پایان مقرر شد هریک از مدیران و روسای دستگاهها و سازمان ها در جلسه آتی، میزان و نحوه مشارک خود را پس از جمع بندی جهت ثبت در دبیرخانه ارائه دهند.

انتهای خبر/

هم افزایی دستگاههای اجرایی در ارتقاء خدمات زندانبانی زندان‌های استان گلستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha