رسیدگی به مشکل مسکن و معیشت خانواده زندانیان در زنجان

به مناسبت گرامیداشت روز حمایت از خانواده زندانیان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان در منزل دو زندانی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان حاضر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،دربازدید مدیر کل زندان های زنجان از خانواده زندانیان نیازمند که رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج ، مددکار مرکزمراقبت و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان ایشان را همراهی می کردند ،مشکلات ضروری دو خانواده زندانی اردوگاه و حرفه آموزی و کاردرمانی از نزدیک بررسی و فرآیند حمایت از خانواده ها ارزیابی شد.

عدم توان خانواده های زندانیان در تامین ودیعه مسکن و اجاره بهای محل سکونت و همچنین مشکلات معیشتی و اقتصادی همسران و فرزندان زندانیان در این بازدید مطرح و مدیر کل زندان های زنجان نیز دستورات فوری در خصوص حل و فصل نیازهای خانواده ها را به انجمن حمایت از زندانیان و مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج ارائه نمود.

در حاشیه این بازدید حجت الاسلام و المسلمین بنیادی بر ایجاد درآمدهای پایدار برای توانمندی این خانواده‌ها در زمان تحمل حبس سرپرست خانواده تاکید نموده و استفاده از ظرفیت خیرین جهت ایجاد اشتغال خانگی برای همسران زندانی را مسیر مناسبی برای حل برخی مشکلات این خانواده ها قلمداد نمودند.

لازم به توضیح است در این بازدید، بسته های غذایی حاوی کالاهای اساسی به همراه کمک های نقدی از سوی مدیرکل زندان‌های زنجان به این خانواده‌ها اهدا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha